lördag 22 februari 2014

Presentation...

Många vet på något sätt vem jag är...antingen via hästsport eller annat...
jag blir ofta en person som märks även om jag själv tycker jag är anonym, men troligtvis har jag så jävla fett fel på den fronten...
Jag är glad, trevlig, rosa å ingen du jävlas med...jo då får du tusen gånger åter...Jag kommer att göra mitt bästa för att göra min omgivning glad å nöjd:)
Har diverse svårigheter som de flesta andra men är duktig på att dölja dem även om jag ej är rädd för att visa dem...
Har fått diagnosen ADHD i vuxen ålder å ja...tro mig de märker jag varje dag...flera gånger/dag...
Mina stora intressen är oxå de som jag iregel blir grymt bra på...
hästar och loppis/retro, kvalitesaker.

gillar att dela med mig av mitt liv å känslor, tankar mm
välkommen till min lilla klubb...
för 511 gången gillt
Norrlandsloppan loppar vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar