onsdag 5 mars 2014

upp å ner i dag

hade sålt en massa saker så de levererades i dag...sedan in på banken å sätta in på mitt lönekonto...lyckades sätta in på Viggos konto:) bra jobbat så....ja 1500 extra på hans konto medans mitt ekar...ja så kan de gå...
både jag å sambon måste in på banken å göra överföring i så fall:)

men annars så har de varit en bra å billig loppisdag:)
 jag och viggo i pmu kön:) tur att de bara var jag som tygnördade i dag:)
för de fanns endel sängkläder
blev 2 påslakan ett använt och ett nytt
 3 örngott varav ett nytt, handuk, klänning och barnleksaker
 detta tyg tyckte jag om...frågan är bara vad man kan tänkas göra av det...känns kanske ej ok att sy barnkläder av;)
i afton så skall det hämtas lite mer kuliga saker:)
kram på er:)

2 kommentarer:

  1. Himmel va mycket fina tyger du loppat! Stort grattis! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack Sanne..alltid roligt att loppa fint :)

      Radera